Sonemøte på Bakern i Steinkjer for sone 10

Publisert av Alexander Bratreit Kirkeberg den 28.12.20.

Sonemøte på Bakern i Steinkjer for sone 10 tirsdag 25.10.2016.

Med hele 41 Lions fra 12 av totalt 14 klubber var det klart for møte i sone 10 tirsdag 25.10.2016. Møtet ble holdt i LC Steinkjer sine flotte klubblokaler hos Bakern i Sjøfartsgata.

Her ble vi informert om planer rundt Lions' 100-årsfeiring, oppbygging av Lions Safe Center og "De glemte barna" samt  Klubbmiljø og medlemsrekruttring. En presentasjon og kortversjon av Lions historie ble også foretatt. Selveste Distriktsguvernør P O Bjerkesmoen hadde også tatt turen oppover til Nord-Trøndelag denne aftenen. Han hadde med seg GMT Ragnvald Johnsen og Distriktskoordinator for 100-årsjubileet, Kjell Gylland. VDG 1 Arild Witzø var også tilstede.

Lionsgutan fra LC Malm (her på bakerste benk) trakk ned gjennomsnittsalderen betraktelig i forsamlingen. I sum et godt sonemøte som hadde klubbmedlemmer både fra Rørvik og Overhalla, Innherredsregionen samt Stjørdal og Malvik.