Lions Club Malm fikk sin Club Excellense Award

Publisert av Alexander Bratreit Kirkeberg den 28.12.20.
Lions Club Malm fikk sin Club Excellense Award fra Lions International.
Mandag 16 desember 2013 ble en meget positiv dag sett med Lions Club Malm sine øyne. Ikke bare var de med å chartre ny Lions klubb i Steinkjer, men de ble også tildelt den meget ettertraktede Club Excellense Award fra Lions International Organisation.

Sjelden har president Jarle Kirkeberg smilt så bredt. 16.12.2013 bør bli en merkedag i klubbens historie. På Best Western Tingvold Park Hotell ble nye Lions Club Steinkjer etablert med hele 30 medlemmer. Fadderklubb LC Malm har dermed fått ta del i en klubbetablering og fått muligheten til å bidra til at Steinkjer igjen er på Lions-kartet.

Målet var 20 medlemmer innen 31.12.2013. Målet ble nådd med bravur takket være lokale ildsjeler med påtroppende president Bjarne Arnøy i spissen.

Om ikke dette var nok, så fikk også president Jarle Kirkeberg overrakt den ettertraktede Lions Clubs Excellense Award fra en like stolt distriktsguvernør Svein Fandal i 104 B. her har klubben gått igjennom nåløyet hva gjelder både medlemsutvikling, aktiviteter, økonomistyring og profilering og omdømmebygging.

Foto: President Jarle Kirkeberg mottar Club Excellense Award fra distriktsguvernør Svein Fandal