Lions Charter Chevron og Chevron merker utdelt

Publisert av Alexander Bratreit Kirkeberg den 28.12.20.
Lions Charter Chevron og Chevron merker til medlemmer i Lions Club Malm.

På klubbens julemøte 8.12.2015 ble det overrakt et stk Lions Charter Chevron merke for 45 års tjeneste i Lions og 1 stk Lions Chevron merke for 10 års medlemsskap.

Chartermedlem Odd Brønstad fikk sitt Charter Chevron merke for 45 års medlemsskap i Lions Club Malm og Jan Arild Lorvik fikk sitt Chevron merke for 10 års tjeneste i samme klubb. I tillegg har Herleif Normann opptjent sine 45 år og vil få overrakt sitt Charter Chevronmerke i ettertid.

Det ble et høytidelig og minnerikt møte både for våre unge og uerfarne medlemmer og våre godt voksne "Lionsguta".

Foto: På bildet fra venstre ser vi styremedlem/IKT-ansvarlig Leiv-Tore Vada som debuterer som oppleser av Lions Etiske Norm. Etterfulgt av vårt eldste medlem Odd Brønstad som mottok 45 års Lions Charter Chevron. Deretter Lionsmedlem Harry Skar som var Odd´s støtte og ledsager under sermonien. Så ser vi Jan Arild Lorvik som fikk sitt fortjente Lions Chevron merke for 10-års innsats. Ytterst til høyre står klubbens president Jarle Kirkeberg som i tillegg overbrakte hilsninger fra internasjonal president Dr Yamada og vår egen Distriktguvernør Ragnvald Johnsen.